Banyak hal dalam hidup ini yang bolih membahagiakan aku, namun tak ada yang lebih bahagia selain dari seseorang yang aku sayangi.....

Kekosongan...



sebuah kekosongan...kosong yang membuat hati tersesak perih…
aku yang selalu merasa kosong...sunyi...bingung...
tak mampu mengungkap rasa...
hanya kelu... diam menghadapi semua...
kamar kita, tempat di mana kita selalu habiskan malam berdua, bercerita tentang indah bercinta... 
namun tak kulihat kau di sana... 
kau tiada di pembaringan yang selalu menyambutku dengan senyum mesra dan tatapan...
kamar itu kekosongan.......
nafasku hela panjang, merasakan perihnya dadaku.....
dalam kesepian malam kucuba renungi....
ketika bulan menyembunyi malam, kucuba untuk ambil hikmahnya...
kucuba tersenyum pada nasib...
demi meraih sebuah harapan....
demi pengorbanan untuk seorang perawan...
yang dulunya pernah bersinar...
ketika aku menatap di sini....
pandanganku jauh menerawang........
GELISAHHHHH!!!!



Esok,,,aahhhh..... aku masih tidak tahu tentang esok.......

Tiada ulasan: